Rendelés esetén kérjük pontosan töltse ki az űrlapot!

Adatait minden esetben bizalmasan kezeljük, azokat harmadik fél számára semmi esetben sem adjuk ki!

'Szállítási mód'-nál fontos meghatározni, hogy a rendelés kiszállítással, postán maradóként vagy csomagautomatába érkezzen.
Személyes átvételt csak abban az esetben válassza, ha a megrendelt növényeket személyesen egy előre meghirdetett rendezvényen szeretné átvenni. Ebben az esetben választhatja a 'Helyszíni fizetés' pontot.

'Szállítási cím' példák:
2100 Gödöllő, Szent Imre utca 7.
2100 Gödöllő, 1-es posta, Dózsa György út 15.
2100 Gödöllő, Foxpost, Köztársaság út 85.

A rosszul kitöltött űrlapot nem regisztráljuk, ezért küldés előtt olvassa át alaposan! A nem megfelelően megadott szállítási cím miatt, téves helyre küldött csomagért felelősséget nem vállalunk!

'Megjegyzés' pontban meg tud adni munka-, közösségi helyet ha nem otthonába kéri a csomagot, esetleg mely napon kéri a csomag feladását. Valamint havi akciónkban feltüntetett választási lehetőséget is itt lehet megadni.

Ha rendelkezik ajándékutalvánnyal, vagy általunk létrehozott kupon akció van, annak kódját az 'Utalvány/Kuponkód' pontba írja be. Ezek a kedvezmények természetesen kombinálhatóak. Ebben az esetben először az Ajándékutalvány kedvezményt vonjuk le!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a növények napi gondozás és ellenőrzés alatt állnak, de előfordulhat hogy az 'Eladó növények' menüpont alatti termékek valamelyikéből már nincs elérhető. Készlet frissítést heti 1-2 alkalommal végzünk.
A rendelt növények elérhetőségét és állapotát kellő áttekintés után rögzítjük.

Amennyiben nincs készleten a vásárolni kívánt növény, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ez esetben ajánlunk egy másik növényt, kedvezményt vagy ajándékutalványt. Rendeléssel kapcsolatos kérdés vagy javítás esetén az elküldött 'Megrendelőlap' válaszaként legyen szíves írni. Kérjük minden esetben nézze e-mail fiókját, mert
pontos egyeztetésig nem áll módunkban csomagot feladni!

A rendelés leadást követő maximum 3 napon belül küldjük Önnek a visszaigazoló e-mailt, melyben feltüntetjük a rendelt növényeket és a fizetéshez szükséges adatokat.
Az értékkiegyenlítésre  5 munkanap áll rendelkezésre. Ellenkező esetben a rendelést töröljük!

RENDELÉSI ŰRLAP


Néhány információ a postázásról és garanciáról.

A banki tranzakció után a növényeket gyökércsomagolt formában, nedves papírtörlőbe tekerve a rizómát, simítózáras tasakba helyezzük. A dobozt kibéleljük ki, hogy a növény ne sérüljön szállítás közben.
A csomag nem tartalmaz cserepet és az ültetéshez szükséges közeget!

Postázási költségek:
- Magyar posta:
     Házhozszállítás 3000Ft
     Postán maradó 2200Ft
     Csomagautomata 1300Ft
- Foxpost automata 1600Ft
- Packeta 1300Ft


A havi akcióban feltüntetett ajándék növény, vagy %-os kedvezmény az alábbi esetekben jár:
- Személyes vásárlás telephelyünkön vagy postai rendelés esetén. (Kitelepüléseken nem érvényes)
- A vásárlás összege a postaköltség nélkül kell hogy elérje a meghatározott összeget.
- Amennyiben olyan növény az ajándék ami már van a vásárlónak (ezt külön jelezni kell), abban az esetben természetesen más növényt adunk melynek az értéke hasonló az aktuális ajándékkal.


Az eladott növényekre garanciát nem vállalunk, ugyanis:
- Növényeink gondozása napi rendszerességgel történik. 
- Szellőzéssel ellátott, forró nyári napfénytől védett fóliában tartjuk a növényeket.
- Állományunk rendszeres gomba és kártevő elleni kezelést kap.
- A betegnek tűnő növény azonnal karantén alá kerül, védve ezzel a fólia többi lakóját.
- Személyes vásárlásnál a vevő választhatja ki a számára szimpatikus növényt.

Ettől függetlenül ahogy eddig is, bármilyen betegség gyanúja esetén szívesen segítünk telefonon vagy üzenetben.


Eladó növényekkel és szakmai tanácsadással kapcsolatos kérdéseidet tedd fel Nekünk telefonon vagy e-mailben. Új tartalmakért és friss infókért pedig kövesd be Facebook oldalunkat.

Kovács Kálmán

0630/743-5506